Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Wanneer u voor 16:00 uur op werkdagen besteld wordt uw bestelling dezelfde dag verstuurd. Wanneer u na 16:00 uur besteld wordt de volgende werkdag gebruikt om de bestelling te versturen.
Voorbeeld:
Bestelt u op maandag voor 16:00 uur dan versturen wij uw order dezelfde dag.
Bestelt u op maandag na 16:01 uur dan versturen wij uw order op dinsdag.
Bestelt u op vrijdag na 16:00 uur of in het weekend? Dan versturen wij uw order op maandag.
Op Nederlandse feestdagen versturen wij geen bestellingen.
Feestdagen in Nederland zijn:
Nieuwjaarsdag: woensdag 1 januari 2020
Goede vrijdag: vrijdag 10 april 2020
Pasen (eerste en tweede paasdag): zondag 12 en maandag 13 april 2020
Koningsdag: maandag 27 april 2020
Bevrijdingsdag: dinsdag 5 mei 2020
Hemelvaartsdag: donderdag 21 mei 2020
Pinksteren (eerste en tweede pinksterdag): zondag 31 mei en maandag 1 juni 2020
Kerstmis (eerste en tweede kerstdag): vrijdag 25 en zaterdag 26 december 2020
Met welke pakketdienst versturen jullie de bestellingen?
Wij versturen de bestellingen met onze vaste pakketbezorger GLS. Alle verzendingen zijn voorzien van track & trace codes zodat u weet waar de bestelling zich bevindt.
Naar welke landen kan ik de mondkapjes versturen?
Het is bij ons mogelijk om te versturen naar Nederland, België, Frankrijk en Duitsland.
In Nederland en België hebben we een 24 uurs levering, voor Duitsland geldt 48 uur en voor Frankrijk 72 uur.
Kan ik de mondkapjes ophalen?
Het is mogelijk om de mondkapjes op te halen bij ons. Dit kunt u doen door de bestelling via de website af te ronden en in de check-out te kiezen kiezen voor ophalen.
Het ophaaladres is:
Editiestraat 10
1321 NG Almere
U kunt uw bestelling ophalen van maandag tot en met zaterdag tussen 09.00 en 17.00 uur.
Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?
Wie bieden meerdere betaalmogelijkheden aan:
- IDEAL
- Bancontact
- SOFORT Banking
- Belfius Pay Button
Wordt de BTW verlegd in België?
Voor Belgische bedrijven wordt de BTW automatisch verlegd. Dit gebeurt wanneer u uw bedrijfsnaam en BTW nummer invult. De kassabon wordt automatisch aangepast naar 0% btw.
Ik heb een track en trace code ontvangen, maar mijn zending komt niet voor. Hoe kan dit?
Wij dragen de bestellingen van maandag tot en met vrijdag over aan GLS en voegen dan een track en trace code toe aan uw bestelling. Zodra GLS uw pakket ontvangt, zullen zij uw pakket scannen. Vanaf dit moment is uw order te volgen.
Indien u de melding krijgt dat uw zending niet gevonden kan worden, zit er wat vertraging in het scanproces bij GLS. Wij willen u dan vragen om even geduld te hebben en uw track en trace code op een later moment nogmaals te controleren.
Op werkdagen voor 16.00 uur besteld: uw track en trace code werkt de dag erna. Op deze dag zal ook uw pakket geleverd worden.
Op vrijdag na 16.00 uur besteld: uw track en trace code werkt op maandag. Op deze dag zal ook uw pakket geleverd worden.
Ik heb geen track en trace code ontvangen
Indien u voor 16.00 uur op werkdagen een bestelling plaatst, dragen wij uw order dezelfde dag over aan GLS, voorzien van een track en trace code. Het is mogelijk dat u in het weekend of op feestdagen (nog) geen code ontvangt, omdat uw zending nog niet is overgedragen aan GLS. Andersom kan dit ook gebeuren, GLS heeft dan wel uw pakket ontvangen maar nog niet gescand.
GLS is niet geweest in het aangegeven tijdsvak. Wat nu?
GLS geeft een indicatie binnen welke uren zij uw pakket bezorgen. Door extreme drukte bij alle pakketdiensten, kan het gebeuren dat u langer op uw pakket moet wachten. Voor vragen over bezorgingen, tijden, levering bij buren, pick-up-points en andere zaken omtrent de levering van uw bestelling, kunt u contact opnemen met GLS onder vermelding van uw track en trace code.
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postadres, extern afhaalpunt, afhaalbox of (cubee) pakjesautomaat?
Wij bezorgen op huisadressen. Indien u er voor kiest om uw bestelling te laten bezorgen op een postadres, extern afhaalpunt, afhaalbox of (cubee) pakjesautomaat is dit uw eigen verantwoordelijkheid. Niet geleverde of onjuist geleverde bestellingen kunt u niet op ons verhalen.
Hebben jullie de mondkapjes op voorraad?
Ja, wij hebben de mondkapjes op voorraad in onze opslag. Hierdoor kunnen wij de mondkapjes ook direct aan u leveren.
Verwachten jullie binnenkort geen voorraad te hebben?
Op dit moment hebben wij voldoende voorraad. De voorraad wordt live bijgehouden bij de producten zodat u altijd ziet of er voldoende voorraad is.
Het is niet mogelijk om te bestellen wanneer de voorraad op is. Hierdoor bent u altijd verzekerd dat we direct kunnen uitleveren.
Hebben jullie FFP2 of FFP3 mondkapjes
Nee, deze bieden wij bewust niet aan.
De professionele mondkapjes, van bijvoorbeeld type FFP-2, blijven voorbehouden voor medische beroepen en worden derhalve niet door ons verkocht. Wij willen niet bijdragen aan de reeds grote tekorten in de medisch noodzakelijke beroepen.
Kan ik de mondkapjes vaker gebruiken?
Nee, de mondkapjes zijn éénmalig te gebruiken in verband met hygiene.
Voor welk gebruik zijn deze mondkapjes geschikt?
Onze mondkapjes zijn niet van het type FFP2 of FFP3. Deze mondkapjes zijn voor medische beroepen geschikt.
De door ons aangeboden mondkapjes zijn geschikt voor:
- dragen in het openbaar vervoer
- dragen tijdens winkelen of andere recreatieve doeleinden
- kappers
- nagelstylisten
- pedicure
- fysiotherapeuten
- alle overige beroepen waar veelvuldig contact met klanten noodzakelijk is.